Word partner van i-Finish en voorkom fouten met de gegevens van klanten
Goede doelen, loterijen, stichtingen, online diensten: eigenlijk bewaart ieder bedrijf wel klantgegevens. Ook jouw bedrijf, zoals je je met de recente invoering van de nieuwe privacywet (AVG) ongetwijfeld weer extra bewust bent geworden. Voor al deze klantgegevens geldt ook; wat gebeurt ermee als de klant is overleden?

Het kost vaak veel tijd en energie om bij leven, maar ook als nabestaande, bij bedrijven te regelen dat accounts worden opgezegd en data wordt veiliggesteld en/of verwijderd. Bij bedrijven kan het voor vervelende situaties zorgen wanneer dit niet (juist) is verwerkt in de administratie en klanten of nabestaanden nog rekeningen, aanbiedingen of aanmaningen ontvangen.

Voorkom identiteitsfraude
i-Finish geeft informatie over het opzeggen van accounts of abonnementen of neemt dat uit handen en is daarmee ook voor bedrijven uitkomst. Voor organisaties en instanties scheelt een partnerschap met i-Finish veel werk en kosten. Denk aan besparing op post, relatiegeschenken en mailings naar (overleden) klanten. Ook hoeven er geen telefoontjes met nabestaanden gepleegd worden. Daarnaast is uw organisatie dankzij i-Finish minder kwetsbaar voor identiteitsfraude, omdat dan bekend is dat de betreffende persoon is overleden en daar dus geen bestelling o.i.d. meer van zou moeten kunnen komen.

Verminder de digitale footprint
Hecht jij ook waarde aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en wil je het voor nabestaanden nóg eenvoudiger maken om in een moeilijke periode eenvoudig zaken te kunnen afwikkelen en pijnlijke post te voorkomen? Heeft jouw bedrijf specifieke informatie over het opzeggen, beëindigen, afsluiten of oversluiten van accounts, nieuwsbrieven, lidmaatschappen en abonnementen?

Vul dan nu het formulier in en wij vertellen je dan graag meer over onze uitgebreide mogelijkheden.
Team i-Finish